Покроковий монтаж
09.05.2022
Крок 1 з 18
Важливо провести ретельну діагностичну перевірку системи двигуна, щоб переконатися в тому, що відмова дійсно обумовлений несправністю турбокомпресора.
Падіння потужності двигуна, сторонній шум, надмірний дим або підвищена витрата масла можуть бути викликані несправностями системи упорскування палива, електронного блоку управління або проблемами з електрообладнанням, повним або частковим засміченням повітряного фільтра, пошкодженням системи випуску відпрацьованих газів або проблемами, пов’язаними з застосовуваної мастилом. Якщо можливо, перевірте тиск в картері на відповідність специфікації виробника двигуна. Підвищений тиск в картері (вище нормального) може призводити до витоку масла з турбокомпресора у вхідну і випускну системи.
Крок 2 з 18
Якщо діагностична перевірка двигуна не дозволила виявити явної причини несправності, слід провести в повному обсязі аналіз пошуку несправностей.
Головні області перевірки турбокомпресора включають: наявність сторонніх предметів, недостатня змащення, забруднення олії, підвищена робоча частота турбокомпресора і надмірне підвищення робочої температури. Важливо все це перевірити, так як пошкодження турбокомпресора часто є симптомом прихованої проблеми, і причина несправності може бути не в турбокомпресорі.
Крок 3 з 18
При установці турбокомпресора необхідно строго дотримуватися наступні кроки: Завжди звіряйтеся з інструкціями керівництва по ремонту, відносяться до вашого двигуна або транспортному засобу. Перевірте каталожний номер деталі, щоб переконатися, що турбокомпресор підходить вашому двигуну.
Крок 4 з 18
Протягом всього процесу установки важливо простежити за тим, щоб бруд або сміття не потрапляли всередину будь-якої частини турбокомпресора.
Крок 5 з 18
Переконайтеся, що використовуються належні прокладки.
Наприклад, центральний отвір будь-прокладки повинно бути точно поєднане з центром отвору на фланці турбокомпресора. У деяких турбокомпресорів використовується різьбовий з’єднувач без прокладки. У деяких турбокомпресорів застосовуються з’єднання типу “банджо” з банджо-болтом, в таких випадках використовуйте нові герметизирующие прокладки / шайби. Важливе зауваження: Не використовуйте рідкі прокладки або герметики, особливо для отворів впуску або випуску масла, так як надлишок герметика може потрапити в турбокомпресор і зменшити або блокувати потік масла.
Крок 6 з 18
При заміні турбокомпресора рекомендується встановити нові повітряні, масляні та паливні фільтри і залити чисте моторне масло, рекомендоване виробником двигуна або транспортного засобу.
При установці нового масляного фільтра необхідно, по можливості, заповнити його чистим, свіжим моторним маслом. Також, якщо це можливо, заповніть олією лінію нагнітання від масляного насоса до фільтра. Це особливо важливо для двигунів з великим пробігом, де при заміні масла нагнітальний маслопровід може залишитися незаповненим!
Крок 7 з 18
Перед установкою турбокомпресора простежте за тим, щоб всі повітряні шланги, під’єднані до турбокомпресора, були абсолютно чистими і не мали пошкоджень.
Крок 8 з 18
Повітряний фільтр і його корпус повинні бути абсолютно чистими і вільними від сміття.
Крок 9 з 18
Проведіть чистку системи вентиляції картера двигуна (системи примусової вентиляції картера) і переконайтеся в її належне функціонування.
Крок 11 з 18
Встановіть турбокомпресор на колектор або блок двигуна, використовуючи нову прокладку або кільце ущільнювача, і потім знову підключіть випускну трубу.
Крок 12 з 18
Тепер підключіть до турбокомпресора зливний маслопровід.
Важливе зауваження до кроків 12-15: Зверніть особливу увагу на напірні і зливні мастилопроводи, вони повинні бути абсолютно чистими і не мати пошкоджень для забезпечення безперешкодного потоку масла. Переконайтеся в тому, що внутрішній шар Шланг не м’яв всередині шланга і що напірний маслопровід не розташований занадто близько до джерела тепла, що може привести до внутрішніх пошкоджень напірного маслопроводу. Це часто зустрічається у деяких двигунів і не діагностується без розрізання трубки маслопроводу! З цієї причини при установці нового турбокомпресора рекомендується замінити вхідну трубку маслопроводу.
Крок 13 з 18
Залийте нове моторне масло у впускний отвір турбокомпресора.
Крок 14 з 18
Тепер встановіть новий напірний маслопровід.
Крок 15 з 18
Підключіть до корпусу турбокомпресора впускний і випускний повітряні шланги.
Крок 16 з 18
Провертайте колінчастий вал двигуна протягом 10-15 секунд, не запускаючи двигун.
Якщо можливо, вимкніть подачу палива / запалювання або скористайтеся для цього процедурою перевірки компресії двигуна. Це дозволить закачати масло в турбокомпресор за допомогою заповнення маслом напірних маслопроводов, масляного фільтра і турбокомпресора перед запуском.
Важливе зауваження: Як тільки двигун запуститься, турбокомпресор почне працювати на високій частоті обертання і брак мастила протягом цих надзвичайно важливих декількох перших секунд може привести до пошкодження абсолютно нового турбокомпресора.
Крок 18 з 18
Зупиніть двигун і знову перевірте рівень масла.